вторник, 23 юни 2015 г.

Разочароващи продукти

Здравейте, в днешната си публикация ще ви разкажа за няколко продукта, които за мен са били разочарование и просто не сме успели да  се сработим. Това не означава, че ако вие ги използвате и на вас няма да ви харесат. Мнението ми за продуктите е базирано на лични мои впечатления и самите продукти не изпълняват функцията, която аз очаквам.

Започвам с един от  фон дьо тените на ALVERDE . Води се лек фон дьо тен . Цвета, които си взех се води карамел и дори се долавя и на аромат карамела. Има удобна помпичка от която се изпомпва необходимото количество и цвета пасва на моята кожа. Дотук всичко е чудесно но когато дойде време да се нанесе на кожата става нещо ужасно въобще не е покривен става един воднист все едно лицето е мокро и мажеш върху него фон дьо тен нова е ефекта, които има върху моята кожа. Може би проблема е в мен и аз незнам но това е продукт,който не бих купила отново.
Вторият разочароващ за мен продукт беше на марката BALEA и това е матиращият им флуид с плодов екстракт. Целта на продукта е да се нанася като база за грим, която да матира кожата. Отново е с удобна помпичка а консистецията му е светло зелена и гелообразна. Проблема е , че не матира кожата. Използвам ли го преди фон дьо тена въобще не прави грима ми траен и просто не ми върши работа. Иначе има много приятен и свеж аромат. Аз го взех, за да матира кожата ми а той не върши тази работа затова за мен е разочарование.

Третият продукт, който ме разочарова е крема за ръце на RUBELIA с макадамия. Крема е в стандартна опаковка. Проблема е, че при мен много бавно попива в кожата  на ръцете  не хидратира и не омекотява ръцете след неговата употреба ръцете ми  започват да лепнат и просто не ми харесва това усещане аромата също не ми допада. Със сигурност не бих го купила отново.

Остана да си поговорим за още един продукт....
Фиксиращият спрей за дълготрайност на грима на AVON . Първият проблем аромата му мирише ми на спирт или нещо подобно много ми е неприятен аромата. Вторият проблем при впръскване на лицето оставя едни доста големи капчици, които веднага започват да се разтичат по-лицето и бавно попива в кожата. Не виждам разлика в дълготрайноста  на грима ми след като съм го използвала.

Това бяха продуктите, които са ме разочаровали споделете ми в коментарите ползвалили сте някой от тези продукти и какви впеатления имате и също така, кои продукти са ваши разочарования.

Заповядайте във Facebook страницата ми : цък


2 коментара:

  1. Благодаря ти, че сподели за спрея на Ейвън! Тъкмо се чудех дали да не си го поръчам, защото ми се виждаше интересен....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз точно по тази причина си го поръчах изглеждаше ми интересен продукт но при мен не върши никаква работа. :)))

      Изтриване

Последователи

Translate