четвъртък, 30 април 2015 г.

AVON CARE 3 IN 1 Почистващ гел, тоник и хидратант с алое и джинджифил

AVON CARE 3 IN 1  Почистващ гел, тоник и хидратант с алое и джинджифил


Това е първата  публикация в блога ми и реших тя да е за този продукт от, който останах приятно очарована. Поръчах си го преди месец и нещо и от тогава го ползвам редовно . Взех решение да го поръчам защото беше на промоция от цена 1,99 лв. пък и за тази цена получавах 3 почистващи и тонизиращи продукта вместо един. Продукта пристигна  в удобно шише от 200 мл. Моят продукт се препоръчва за нормална до суха кожа, но има още два продукта от тази серия, които са за суха и чуствителна кожа и нормална и комбинирана. Продукта се нанася на мокро лице и с леки кръгови движения се разнася из цялото лице до образуване на пяна, след което  се измива. След измиване аз лично чувствам кожата си почистена подхранена и много овлажнена . Текстурата на продукта е кремообразна а аромата е много нежен и приятен за моите сетива.


След като направих суоча на крема с малкото количество на ръката ми го втрих по двете ми ръце оставих за 1 мин. и след това със сух тампон отстраних излишното количество ръцете ми бяха супер меки и ухаеха чудесно. Препоръчвам този продукт аз бих го използвала отново.
Редовната цена на продукта е между 6-7 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи

Translate