четвъртък, 30 април 2015 г.

S.he

Здравейте,
би трябвало да сте чули, че  в периода 16.04-26.04.2015г. може да се възползвате от 25% отстъпка на продукти на избрани топ марки декоративна козметика в известната на всички ни дрогерия DM. Фондьотена, който до скоро ползвах беше на привършване и реших да се възползвам от намалението и да си закупя нов. Сред известните марки с намаление аз се спрях на една марка, чиито продукти винаги съм искала  да опитам но така и не съм стигала до нея това е марката S.he. Лично на мен опаковката ми харесва и е много компактна. Във формата на тубичка само, че самата пластмаса е твърда.

Количеството на фон дьо тена е 30 мл. , което за цената от 4.99 лв. ми се струва добре. При нанасяне усещам лек аромат, които за мен не е натрапчив и не ми пречи.


Консистенцията е добра не е водниста и се разнася много лесно на моята кожа. Много трудно уцелвам цвета перфектен за моята кожа но точно този цвят, който си взех ми пасна идеално , цвета е 001 beige. Когато е на моята кожа няма ефект маска.

В заключение бих казала, че съм доволна от покупката, цената,покритието и качеството.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи

Translate