четвъртък, 30 април 2015 г.

Blanchette B.

Blanchette B. мицеларна вода


Здравейте в днешната публикация ще направя ревю на мицеларната вода, която си взех  от магазин  Kaufland. Ползвам я от повече от две седмици и за цената си определено си заслужава. До колкото знам марката blanchette b е  козметична марка, която се внася от    Kaufland. Попаднах на мицеларната вода съвсем случайно докато разглеждах козметичният  им щанд първоначално се изненадах и я взех от любопитство и най вече защото цената и беше само 2 лв. :D 
Опаковката е стандартна изчистена и е 200 мл. (снимката е от интернет)




Хипоалергенна е и е за всички типове кожа. Лично аз не долавям аромат. Справя се добре с почистването на грима ми маха без проблемно спирала, но не съм я пробвала с водоустоичива  такава защото аз не ползвам водо устойчиви спирали и нямам наблюдение как би се справила с тях. При почистване на очния ми грим не ми щипе на очите от нея. Обичам да я ползвам както за почистване на грима ми така и когато усетя кожата си дехидратирана и изморена. Освежава кожата на лицето ми ползвам я най вече сутрин и вечер. Като минус мога да определя, че самия отвор е по широк и често прекалено много се напоява тампона, но като цяло смятам, че за цената си върши много добра работа и си е един много ефикасен ниско бюджетен продукт.
След като я изхабя бих си купила и втора опаковка от нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи

Translate