четвъртък, 18 юни 2015 г.

Нови придобивки за юни


Здравейте в този пост реших да ви покажа някой нови покупки,които си закупих през месец юни. Вече съм използвала всеки един продукт по-веднъж някой и повече от веднъж и ще мога да споделя първите си впечатления. Да започва ме...

Първият продукт , за който ще ви говоря е на EVELINE COSMETICS това е техният  
BB CREAM 6 IN 1. 
Бранда обещава ефект Baby face. Има фактор 15, което е хубаво за през лятото , за да бъде защитена нашата кожа. Самата консистенция е някак си кремообразна дори ми прилича на мус фондьотен. Въпреки, че на опаковката пише, че е подходящ за всички тонове на кожата на мен ми идва една идея по-тъмен за моето лице. Цената му е около 8 лв. и не знам дали ще го използвам занапред. Като цяло оставам със смесени чуства към продукта.




Продукт от, който съм много доволна е Мозаичната пудра за лице на ESSENCE. Аз я ползвам за бронзиране смятам,че е изключителна и върши работа има леки брокатени частици,които на лицето стоят много нежно и красиво. Цената и е около 6-7 лв.


От Елитис си взех един молив за очи на BAOLISHI няма да го използвам за очи а за вежди този цвят е идеален за моите вежди цената му беше 1 лв. впечатление ми направи състава на молива като на първо място е посочено кокосово масло. Върши работа доволна съм.



Отново си взех от балсамите на HIMALAYA HERBALS с какао чудесни са няма смисъл да говоря много за тях със сигурност почти няма момиче,което да не ги е ползвало. Цена 2-3 лв. от DM.

От ДМ също си взех измиващият гел на Balea взех си го в травел размер но смятам да си взема и в пълноразмерен добре измива но има аромат,който не ми харесва но не е и толкова натрапчив така,че се свиква :D :D :D. Цената му е 2 лв. за 20 мл.
Остана да ви поговоря за няколко продукта,които си поръчах от AVON COSMETICS.

Първият продукт е измиващата гел-пяна от сравнително новата серия на Avon Nutra Effects.
Без парабени, алергично тествана, подходяща и за чуствителна кожа. Продукта ми хареса но за моята нормална кожа след неговата употреба чуствам една сухота и задължително имам нужда от хидратиращ крем.

Взех си и овлажняващият гел-крем за лице с краставица и зелен чай от серията AVON Care Крема е страхотен хареса ми но е доста тежък на лицето и ще го използвам за нощен крем. Цената му по- каталог е 3,70 за 100 мл.



Имах нужда от нова спирала и за това си поръчах една от серията COLORTREND COMB IT. В цвят черно четката и е много интересна като гребенче. Един ден докато се прибирах от лекции ме заваля дъжд бях без чадър и стана страшно цялата се разтече и при попадане от туша в очите ми започна адски много да ми щипе, което не се е случвало с други спирали. И от нея съм със смесени чувства.



Обожавам от Avon да си поръчвам мостри на червила защото много пъти ми се случва да гледам един цвят по каталог а като пристигне е съвсем различен. Затова поръчвам мостри ако ми допадне си вземем пълноразмерен размер. Самите червила са много нежни стоят добре не лепнат харесват ми и са в много свежи цветове от ляво на дясно цветовете са creamy melon, hibiscus,high style coral, daffodil petal, coral. Creamy melon и    daffodil petal, изглеждат еднакви но  daffodil petal има розов подтон.


Последната ми нова придобивка е грижа за косата . Суфлето на Avon с acai berry i shea oil. Нанася се на измита коса за 5 мин. след това се изплаква аромата му е много хубав иде ти да го изядеш :D :D :D.

Това бяха моите нови придобивки споделете в коментарите дали сте използвали някой от тези продукти и какви са вашите впечатления. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи

Translate