петък, 19 юни 2015 г.

Моята първа поръчка от Aliexpress.com

Здравейте, в този пост ще ви разкажа за първата си поръчка от китайски сайт. Преди два месеца случайно попаднах на реклама в интернет на сайта www.aliexpress.com реших да разгледам сайта, който ме грабна с абсолютно ниските си цени и без много да му мисля реших да пусна една малка пробна поръчка. Продуктите дойдоха за около 25-30 дни и останах наистина доволна от това,което си избрах. Без много приказки ще кажа по-няколко думи за чудесните ми нови придобивки, които са и доста използвани от  мен. Поръчах си една палитра със сенки, палитра с коректори гъбичка имитация на прочутият бюти блендър и два мъжки часовника за моят приятел.

Палитрата за сенки
На външен вид е като тефтерче,което като се отвори съдържа 24 цвята перлени и матови сенки има и апликатор,който не ползвам. От дясната страна има два ружа, две пудри  четири цвята червила и огледалце. 
Червилата са много бледи на вид и не ги ползвам. Ружовете имат много наситени и интересни цветове добре са пигментирани. От сенките съм много доволна пигментацията им е много добра дори без база издържат доста часове. Цената и беше около 3-4 $ и определено съм доволна от палитрата за цената си е направо супер.



































Палитра с коректори
Палитрата е с коректори,който аз използвам и за хайлаитване и контуриране на лицето. Цветовете са много меки и лесно се работи с тях. Палитрата е сравнително малка и компактна затварянето и е много добро .Съдържа 15 цвята. Има зелен лилав и жълт коректор, които са предназначени за заличаване на различни недостатъци по кожата. Има един цвят блестящ сребрист хайлайтър. 9 нюанса на кафявото и два цвята като аз ги определям два прасковени нюанса и използвам за озаряване зоната под очите. Цената и също беше 3-4 $ а в български сайтове съм срещала същата палитра на цени 15-20 лв.
Като недостатък мога да определя, че когато се замърси не може да се почиства лесно и затова моята е и доста мръсна но както виждате е и доста използвана от мен.



Гъбичка имитация на известният Бюти блендър
Все още не съм се сдобила с известният оригинален Бюти блендър и затова реших да си поръчам имитация на него. Гъбичката е малка но след като се намокри започва да увеличава обема си. Работи се лесно с нея и наистина като нанасям фон дьо тена си изглежда супер естествено. Цената и беше под 1 $ и определено ще си поръчам пак.

Това бяха козметичните неща ще ви покажа и двата мъжки часовника, които пристигнаха добре опаковани и с резервни батерии цената им беше около 2-5 $.  Моят приятел е доволен от тях и ги носи с удоволствие.

Е това беше всичко, което поръчах от сайта доволна съм и определено ще поръчам още продукти.


Заповядайте във Facebook страницата ми :тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи

Translate